20 Şubat 2014 Perşembe

Döşemelik Kumaştan Dikilen Örtüler

Düğün hazırlıkları sürerken bir yandan da evin eksikleri tamamlanıyor.. Eksiklerimizden biri de masa örtüleri ve mutfak önlüğü sanırım :D Eee her şey farklı olunca önlük ve örtülerde mağazada satılanlar gibi olmamalıydı, zaten bir türlü de beğenmemiştim :)) 
Hikaye kumaşçıda başladı.. Sanki benim geleceğimi biliyormuş gibi birbirinden güzel döşemelik kumaşları sermişler, bende gözlerimi alamadım tabiki. Kumaş satan dükkana başka bir şey için girmiştik ama ben kumaşlar bayılınca ve de işte ben bu desenlerden masa örtüsü istiyorum diyince annem de alıp diksek mi acaba dedi :)) Süper bir fikirdi ve masamın ölçüsüne göre 2 tane döşemelik kumaş aldık.. Peki ya önlüğüm ne olucak? hadi ona da kumaş beğen :)) 1 tane de önlük için beğendim.. 1 tane de koltuk kenarı için (salonum amerikan mutfak ve koltuk ocağa çok yakın da o yüzden). Hem bu döşemelik kumaşlar lekede tutmuyorlarmış adam üzerine kola döktü bize ispatlamak için ve kola kaydı gitti.
Dikimler başlasın ..



Bunlar kumaşlar ama ortada ki çiçekli kumaş koçtaştan aldığımız perde; boyunun kısalması gerekti.

Masa örtüm


Koltuk kenarına örtüsü


Bu örtü için kumaş arttı ve çamaşır makinesine de örtü lazım :))


Bunlar da karı-koca mutfak önlüğü :)) Eşler de mutfağa girmeli :))


Önlük kumaşından da parça artarsa ne yapmalı?? Eldiven dikmeli :))


Siz de beğendiyseniz benim de olsun diyorsanız yorum bırakmanız yeterli :))

0 yorum:

Yorum Gönder